Geen toegang tot Magister in de zomervakantie

Ouders en leerlingen hebben tijdens de zomervakantie geen toegang tot Magister. 

Wanneer geprobeerd wordt om in te loggen verschijnt de foutmelding:

600_magister.jpg

Uiterlijk de vrijdag voor de eerste lesweek wordt Magister weer toegankelijk gemaakt.

 

Mogelijk is het persoonlijk account in de Magister-app na de blokkade uitgelogd.

Als de inlognaam of het wachtwoord niet meer bekend zijn dan is dit zelf op te lossen door het account te herstellen via https://account.vozvl.nl

 

Voor leerlingen: Inloggen in het buitenland op het Office-account van school
Vanwege beveiliging is het inloggen op het Office-account van school alleen mogelijk in
Nederland en Belgiƫ. Om in een ander land in te kunnen loggen op het schoolaccount is een
ontheffing nodig.
Ga voor het indienen van een ontheffing naar https://vozvl.topdesk.net , kies voor "Inloggen
op de Selfserviceportal" en klik op de tegel "Aanvraag ontheffing Buitenland blokkade".